شناسه محصول: ZT_565394

هاب 5 پورت الدینیو 100 وات LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H (اورجینال با گارانتی)

LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H

0 (0) 0 دیدگاه
برند:
ارسال در کمترین زمان
6 ماه گارانتی ⭐⭐⭐⭐⭐
  • انتقال داده با حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه بهره‌مندی از قابلیت PD با توان 100 واتی انتقال تصاویر با کیفیت 4K@30Hz سازگار با انواع سیستم عامل‌ها مجهز به قابلیت Plug & Play
  • جهت مشاوره خرید با پشتیبانی ۲۴ ساعته ما تماس بگیرید .                   

  • فروشنده: زیکتز
  • گارانتی: شرکتی
  • موجودی بروز است

1,090,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
اینماد
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
enamd
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H

هاب 5 پورت الدینیو LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H توان 100 وات

هاب ها یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ محسوب می‌شوند. این گجت‌ها می‌توانند پورت‌هایی که روی لپ تاپ شما وجود ندارد یا اشغال هستند را به آن اضافه کرده و کارتان را ساده‌تر کنند. مثلا حتما پیش آمده که دو درگاه USB روی سیستم با موس و هارد اشغال شده باشند و جا برای اتصال هیچ کابل USB دیگری نداشته باشید. هاب 5 پورت الدینیو LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H توان 100 وات یکی از هاب‌های باکیفیت است که می‌تواند در چنین مواقعی به کمک شما بیاید. شرکت الدینیو/LDNIO در این تبدیل چند کاره خود پورت‌های متنوعی تعبیه کرده است. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

طراحی ظاهری هاب 5 پورت الدینیو DS-15H
بدنه هاب 5 پورت LDNIO DS-15H دارای چهار وجه است. در یک طرف بدنه کابل Type-c با طول 17 سانتی متر قرار گرفته و در سه طرف دیگر آن انواع پورت‌های خروجی قرار دارند. بر روی بدنه نیز یک چراغ LED قرار گرفته که درهنگام استفاده از هاب روشن خواهد شد. ابعاد بدنه این محصول 16.5*112.5*42 میلی متر است؛ در نتیجه می‌توانید به سادگی این هاب چندکاره را هر کجا که می‌خواستید با خود حمل کنید. بدنه این هاب نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که مقاومت و کیفیت بالایی دارد. یک سوراخ نیز در بخش بالایی بدنه تعبیه شده که کانکتور کابل هاب هاب 5 پورت الدینیو DS-15H را می‌توانید داخل آن قرار دهید تا در مواقع استفاده نکردن، آسیب نبیند.

پورت های ورودی و خروجی هاب
درگاه‌های روی بدنه هاب الدینیو DS-15H شامل 3 درگاه USB، یک درگاه HDMI یک درگاه Type-c است. وجود IC Smart بر روی بورد این هاب باعث می‌شود که استفاده از چند پورت در کنار هم موجب فشار به هاب و خراب شدن آن نمی‌شود. در صورتی که چراغ LED روی دستگاه به صورت ممتد روشن باشد، تنها امکان استفاده از قابلیت‌های شارژ و انتقال اطلاعات را خواهید داشت. در صورتی که چراغ چشمک بزند، تمام امکانات هاب از جمله درگاه شبکه قابل استفاده خواهد بود.

پاور دلیوری؛ قابلیت فوق‌العاده هاب 5 پورت LDNIO DS-15H
پورت Type C به کار رفته در هاب 5 پورت الدینیو DS-15H از نوع PD می‌باشد. PD یا Power Delivery قابلیتی است که اجازه می‌دهد شما بتوانید از طریق پورت تایپ سی دستگاه‌هایی غیر از گوشی موبایل را نیز شارژ کنید. توان برق این پورت 100 وات بوده و کاملا مناسب شارژ کردن دستگاه هایی مانند مک بوک های اپل و لپ تاپ‌های دیگر است. همچنین وجود این درگاه Type-c جایگزینی برای درگاه Type-c لپ تاپ شماست که این هاب آن را اشغال می‌کند.

3 درگاه USB برای انتقال اطلاعات
3 درگاه یو اس بی روی هاب 5 پورت الدینیو DS-15H قرار داده شده که از نوع USB3.0 هستند. به کمک این درگاه‌ها می‌توانید موس، کیبورد، فلش و یا هارد درایوهایتان را به لپ تاپ وصل کنید. از آنجایی که هاردها مصرف برق بالایی دارند شاید بهتر باشد هنگام وصل کردن آن لپ تاپ را هم به شارژ بزنید. درگاه USB3.0 می‌تواند با سرعت حداکثر 5 گیگابیت بر ثانیه/600 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را انتقال دهد. همچنین سرعت انتقال اطلاعات در درگاه USB2.0، برابر با 480 مگابیت/60 مگابایت بر ثانیه است.

انتقال تصویر با درگاه HDMI
امروزه انتقال تصاویر با کیفیت چه در هنگام فیلم دیدن، چه بازی کردن و چه ارائه در یک جلسه کاری اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. بر روی هاب 5 پورت الدینیو DS-15H نیز یک درگاه HDMI قرار گرفته که قابلیت انتقال تصاویر را دارد. در نتیجه شما می‌توانید از لپ تاپ خود تصاویر را به یک نمایشگر یا ویدئوپروژکتور یا موارد مشابه منتقل کنید. کیفیت تصاویر انتقالی از این درگاه HDMI برابر با رزولوشن 4K و فریم ریت 30 هرتز است. در نتیجه می‌توانید تصاویر را با کیفیت بسیار مطلوبی به کمک این هاب انتقال دهید.

قابل استفاده بر روی دستگاه‌های مختلف
یکی از قابلیت‌های جذاب هاب 5 پورت LDNIO DS-15H این است که شما می‌توانید این هاب را به انواع دستگاه‌های دارای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و همچنین اندروید وصل کنید. در نتیجه شما می‌توانید از این هاب برای انواع دستگاه‌های خود استفاده کنید و نیاز ندارید وسیله دیگری تهیه کنید.

محافظت کامل از سلامت وسایل شما
یکی از دغدغه‌هایی که همه ما در ارتباط با وسایل الکترونیکی گران‌قیمت خود از جمله گوشی و تبلت داریم، ایمنی و حفظ سلامت آن‌ها به خصوص هنگام شارژ است. شرکت الدینیو در طراحی هاب LDNIO DS-15H بیشترین استانداردهای محافظت و ایمنی را به کار برده که شامل موارد زیر می‌شود:

  • محافظت در برابر آتش
  • محافظت در برابر ولتاژ بیش از حد
  • محافظت در برابر جریان بیش از حد
  • محافظت در برابر دمای بیش از حد
  • محافظت در برابر اتصال کوتاه
  • محافظت در برابر جریان نشتی به زمین
هاب 5 پورت الدینیو 100 وات LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H (اورجینال با گارانتی) فروشگاه اینترنتی زیکتز

هاب 5 پورت الدینیو 100 وات LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H (اورجینال با گارانتی)

  • فروشنده: زیکتز
  • گارانتی: شرکتی
  • آماده ارسال از انبار

1,090,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

مشخصات فنی

LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H
سایر ویژگی‌ها
گارانتی
6 ماه گارانتی معتبر ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆

دیدگاه کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هاب 5 پورت الدینیو 100 وات LDNIO 5in1 Type-c Hub Adapter DS-15H (اورجینال با گارانتی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *