شناسه محصول: ZT_767678

کابل HDMI پرودو 3 متر Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3 (اورجینال ارسال فوری)

Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3

0 (0) 0 دیدگاه
ارسال در کمترین زمان
ویژگی‌های منحصربفرد
  • انتقال تصویر با کیفیت 8K@60Hz نرخ فریم 120 هرتز برای تصاویر 4K طول کابل 3 متر انتخاب مناسب برای کنسول‌های گیمینگ نسل نهمی بدنه بافته شده مقاوم در مقابل خوردگی و کشیدگی بالاترین کیفیت ساخت ممکن
  • جهت مشاوره خرید با پشتیبانی ۲۴ ساعته ما تماس بگیرید .                   

  • فروشنده: زیکتز
  • گارانتی: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • موجودی بروز است

730,000 تومان

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
اینماد
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
enamd
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات محصول

Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3

کابل HDMI پرودو Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3 طول 3 متر

برای تماشای تصویر مانیتور درتلویزیون نیاز به کابلی داریم که بتواند تصویر و صدا را منتقل کند. این کابل ها که به کابل HDMI معروف هستند می‌ توانند تصویر را با کیفیت های متفاوتی در صفحه نمایش بزرگتر نمایش دهند و در عین حال صدا را نیز منتقل کنند. بنابراین اگر می‌ خواهید تصویر گوشی و یا لپ تاپ را روی تلویزیون و مانیتور ببینید، کابل HDMI پرودو Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3 طول 3 مترگزینه مناسبی برای این کار است.

طراحی
در کابل HDMI Porodo HD-12 از پلی استر بافته شده به عنوان پوشش بدنه کابل استفاده شده که در برابر پارگی، کشیدگی و خوردگی مقاومت خوبی دارد. بعلاوه کانکتور های این کابل نیز از مواد بسیار باکیفیت بوده که در برابر زنگ زدگی، ضربه و فشار مقاوم هستند. همچنین پوشش کانکتور‌ های این کابل از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که باعث دفع مناسب حرارت می‌ شود. طول کابل HDMI Porodo PD-8KHDM3 حدود 3 متر بوده و وزنی نسبتاً سبک دارد.
کابل HDMI Porodo HD-12 از دو کانکتور HDMI تشکیل شده که شما می توانید تصاویر را از لپتاپ به مانیتور و یا تلوزیون های بزرگتر منتقل کنید. البته برای انتقال تصویر از لپتاپ شما باید دستگاه شما از این قابلیت پشتیبانی کند.

کیفیت انتقال تصویر
کابل HDMI Porodo PD-8KHDM3 دارای فناوری HDMI نسخه 2.1 بوده که کمک می‌تواند بتوانید تصاویر با وضوح 8K را منتقل دهید. صد البته این قابلیت به کیفیت خروجی بستگی به دستگاه شما نیز بستگی دارد. همچنین تصاویر 8K با نرخ فریم 60 هرتز به کمک این کابل انتقال پیدا کنند. علاوه بر این شما می‌توانید تصاویر را با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 120 هرتز نیز انتقال دهید که می‌تواند تجربه بسیار مناسبی به خصوص برای کسانی رقم بزند که از کنسول‌های نسل نهمی استفاده می‌کنند.
به لطف سرعت انتقال 48 گیگابیت بر ثانیه تصاویر انتقالی با این کابل صاف و پایدار و بدون پرش بوده و مشکلی در مشاهده تصاویر خود با استفاده از کابل Porodo PD-8KHDM3 نخواهید داشت. در نتیجه شما می‌توانید سنگین‌ترین فایل‌های ویدئویی را بدون هیچ دغدغه‌ای با استفاده از این کابل از روی لپ تاپ خود بر روی انواع تلویزیون‌ها و مانیتورها پخش کنید.

سازگاری
این کابل با تمام دستگاه هایی که پورت HDMI دارند، سازگار است. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت‌های خاص این کابل مثل وضوح 8K و نرخ فریم 120 هرتز، حتما دستگاه شما باید از قابلیت‌های یاد پشتیبانی کند.

کابل HDMI پرودو 3 متر Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3 (اورجینال ارسال فوری) فروشگاه اینترنتی زیکتز

کابل HDMI پرودو 3 متر Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3 (اورجینال ارسال فوری)

  • فروشنده: زیکتز
  • گارانتی: گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • آماده ارسال از انبار

730,000 تومان

مشخصات فنی

Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3
سایر ویژگی‌ها
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی ⋆ ⋆ ⋆ ⋆ ⋆

دیدگاه کاربران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کابل HDMI پرودو 3 متر Porodo 8K HDMI2.1 PD-8KHDM3 (اورجینال ارسال فوری)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *